MYLIFEISRAIN

Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

skypar ♥

Av Eliin :* ♥ - 17 februari 2012 22:50

skypar just nu med två kompisar från stallet , haha , asroligt!


men på tisdag kommer en efterlängtad kompis som stannar till onsdag ,sen på onsdag blir det övernattning på stallet!

WIHO!


hihi 


men måste lämna in min iphone imorgon , eller ska det , nu är den körd , inte bar amicen , högtalarna utan hela fucking telen, det hände bara så! * klick*


ahh!


aja !

nu ska jag skypa vidare för jag kan knappt snacka när jag skriver..


ahaha. ☻


//

mylifeisrain ;* ♥





www.valentinee.bloggplatsen.se  

sjuk msp-blogg! 8^D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eliin :* ♥ - 17 mars 2012 00:50

Som rubriken säger ja! ny blogg , fast på devote! Världens bästa felicija fixade en header snabbt som dessutom är ursnygg :*! tack Darling :* juste, nya bloggens URL www.mylifeaseliin.devote.se besök där! gör min dag! Sist...

Av Eliin :* ♥ - 14 mars 2012 18:51

som rubriken säger så sitter jag i bibblan med emma n och väntar på joooonnnaaa :3 ♥   sen drar vi vell typ hem till mig ?     btw...   IMORGON RIDER JAAAAAAAAAG ! ♥   mwihihi     aja orka blogga nu!   bajjba...

Av Eliin :* ♥ - 12 mars 2012 20:55

som rubriken säger blir det första och sista idag , håller på en liten sak just nu.. ;)     bajjbajj ^^   / mylifeisrain :* ...

Av Eliin :* ♥ - 11 mars 2012 21:03

japp , jag spelade lite sims innan yesh ♥      men ville bara blogga ett lite tråkgit inlägg,   förslag på hur man kan få fler besöakre ? ♥      veeeeet stavade fel på besökare men orka ändra?   HAHAHA....     ...

Av Eliin :* ♥ - 11 mars 2012 17:52

ett inlägg från mobilen blir det här ja :* sitter just nu i ica med Emma n men nu ska vi nog gå hem :* vi ska nog spela Wii eller något när vi kommer hem :* såna tråkiga inlägg jag skriver;s Men idag var vi i stallet eihoo!!! Skötte...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! :* Jag heter Elin och är 12 år och bloggar om vardag,ridning,och mycket mera!

Desing gjord av:
photobyfelicija.beldo.se

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Omröstning

Tycker ni om sims?
 nej!-.- världens sämsta spel!
 JAAA världens bästa spel!

Ipod! ♥

Besöksstatistik

Mee :D ♥

Arkiv

Cute Polka Dotted Magenta Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards